onsdag 14 september 2011

Kristianstad Arena

Idag uppträdde vi i pausen på IFK Kristianstads premiärmatch. Allt gick toppenbra. Det är ju minst sagt ovant att spela i en Arena som tar 4500 personer, jämfört med vår scen på Kristianstad Teater. Efter en räddningsinsats av vår ljudtekniker Jon som styrde upp ljudet gick allt vägen. Men det kommer att vara bättre ljud på Kristianstad Teater, den saken är ju klar. För egen del är jag glad att jag slapp agera ljudtekniker vilket var plan B och det hade verkligen varit en plan B om man säger som så. Alla i ensemblen gjorde en fantastisk insats och nu hoppas vi på än mer publik. Efteråt åt vi tillsammans på MAX, de klarade av min beställning från 25 personer med glans. Heja dem!!! Många lyxmilkshake blev det! Och JA, publiken och vi var glada för IFK Kristianstad vann efter ett oerhört rafflande slut.  Vår kontaktperson Christer kom fram till mig efter matchen och ss "Du har ju en liten IFK:are i dig" efter att jag tillsammans med IFK:s ljudtekniker skrikit oss hesa i slutkampen. Som sagt det var mycket spännande.....

Åsa Jensen - producent



1 kommentar:

  1. Härligt med så många fina bilder från uppträdandet!

    SvaraRadera