måndag 12 september 2011

Blåbärsdröm

Nu närmar sig premiären med stormsteg. I helgen var jag i Kristianstad och kollade på repen och kostymprovningen. Det var verkligen kul att komma in i hetluften. Annars håller jag ju mest till i min lilla kammare:) Just nu är det blandade uppgifter för hela slanten. Idag har jag affischerat Helsingborg, där vi gästspelar den 21-23/10. Känns verkligen avlägset just nu, måste jag säga. Helt fantastiskt så har vi sålt ca 6700 biljetter redan så för en annan som håller järnkoll på biljettstatistiken är det verkligen kul läsning. Vill man ha bra platser i Kristianstad är det därför dags att boka!!!! Nu ska jag lägga sista handen vid texterna för programmet. Blir alltid nojig för alla stavfel som kan dyka upp och i år är det fler möjligheter än någonsin. Alla har fått nämna vilken låt på 50-talet de önskar vara, har ju ingen koll alls på om stavningen på dem är rätt insåg jag idag. Nåja, det finns ju google, men lite längre tid än vad jag tänkt mig kommer det nog att ta.... Är lite trött idag eftersom min dotter Matilde kom hem från London där hon varit med sin mormor & morfar igår. De dök upp halv två istället för elva igår kväll. En liten stund jobbade jag och printade biljetter för glatta livet men sedan började jag bli nervös, det var ju trots allt den 11 september, så de sista timmarna blev det inte mycket gjort. Det straffar sig idag.....

PS Handlade en fantastisk god kaka i konditoriet i Åhus, blåbärsgömma, som vaniljhjärta men med blåbär, fördelen med att gå och affischera...

Åsa Jensen - producent





Åsa Jensen - producent

1 kommentar: